آیا می توانم من خوردن پنیر در دیالیز

چهار شنبه 20 شهريور 1392
ن : lafee

آیا می توانم من خوردن پنیر در دیالیز

آیا می توانم من خوردن پنیر در دیالیز

آیا می توانم پنیر در کلیه DialysisWhen قادر به کار من خوردن، دیالیز خواهد شد به clean.As دیالیز استفاده می شود تنها بیش از یک تابع جزئی کلیه طول می کشد، بیماران باید مراقب باشید در مورد مواد غذایی که می خورند به کاهش استرس در کلیه. آیا می توانم پنیر در دیالیز می خورند؟

پنیر و دیگر محصولات لبنی مانند شیر، ماست باید محدود و حتی با مردم در دیالیز با توجه به سطح بالایی از پتاسیم و فسفر در آنها اجتناب شود. است سطح پتاسیم بالا می تواند باعث ضعف عضلانی و از سطح فسفر problem.High قلبی جدی می تواند منجر به پنیر bones.So ضعیف است به بیماران دیالیزی توصیه نمی شود.

در همین حال، دیگر غذاهای سرشار از فسفر، پتاسیم و یا هر دو از این دو مواد معدنی نیز باید اجتناب شود. آجیل و دانه ها برای بیماران دیالیزی باید اجتناب شود زیرا آنها حاوی سطوح بالایی از فسفر و پتاسیم است.

علاوه بر این، بیماران تحت دیالیز نیز به مواد غذایی زیر توصیه می شود.

مواد غذایی کنسرو

سطح سدیم می تواند تبدیل بالاتر از زمانی که کلیه ها به درستی کار نمی کنند، منجر به احتباس مایع بین دیالیز treatments.To اجتناب از این مشکل، بیماران دیالیزی باید غذاهای در غذاهای sodium.Canned لود جلوگیری حاوی مقادیر زیادی سدیم و باید اجتناب شود.

شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل برای رسیدن به می دانم که چه مواد غذایی برای جلوگیری از دیالیز.

فوق مواد غذایی برای جلوگیری از برای مردم در dialysis.After دیالیز آغاز، رژیم غذایی changed.Due است به از دست دادن مواد مغذی در طول دیالیز خواهد بود، بیماران ممکن است مکمل بیشتر از protein.However، نیاز دارند، اگر پروتئین اضافی مصرف شده است، مقدار زیادی از مواد زائد خواهد شد. بنابراین بیماران باید مصرف پروتئین را در حد اعتدال داشته باشد. علاوه بر این، بیشتر از ویتامین، کلسیم و غیره باید به رژیم غذایی کلیه اضافه شده است.

به عنوان شرط بیماران از فردی به فرد دیگر متفاوت است، رژیم غذایی نیز باید متفاوت باشد. شما می توانید با پزشک آنلاین ما چت برای گرفتن یک رژیم غذایی شخصی شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.